maandag 28 juni 2010

Zoals beloofd: de foto van mijn eerste borduurwerkje...

... heb ik netjes ingescand om hier te kunnen tonen. Ik moet ongeveer acht jaar geweest zijn toen ik deze paashaas/konijn met wortel borduurde. Wat er nadien mee is gebeurd, weet ik echt niet meer.

Ik vond het vandaag al heel leuk om hier op mijn blog enkele reacties te mogen lezen. Fijn om 'verwante' zielen te mogen begroeten, zo ook Amarins die nog maar net haar nieuwe pronkstuk heeft ingelijst. Ga hier maar eens kijken!

Leuke dag gehad iedereen? Ik heb vandaag iedereen ontslagen en dat is niet zo'n leuk gevoel. Ik werk op de personeelsdienst van een school en de leerkrachten worden net voor het begin van de schoolvakantie ontslagen om ze dan (in het beste geval) weer vanaf september in dienst te nemen. Velen onder hen zijn deze situatie al gewend, maar ik voel me er toch telkens niet zo lekker bij. Ik wens hen toch allemaal een superleuke zomer toe.

Net zoals de lezers hier! Geniet van het weer en blijf borduren!

2 opmerkingen:

  1. Hey Stitching Dude,
    Wat een leuke foto!

    Wat naar dat je mensen hebt moeten ontslaan, ik weet niet hoe het is om te doen en of mee te maken, maar ik kan het me wel voorstellen

    Ik ben van blog link veranderd, klik op mijn naam om er naar toe te gaan. :)

    Ik wens je een hele fijne avond!

    Liefs,
    Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Samira,
    Bedankt voor je berichtje. Ik heb meteen een link naar jouw nieuwe blog toegevoegd in mijn rijtje 'leuke links'.

    Groetjes,

    Stitching Dude

    BeantwoordenVerwijderen